svergie, svergie älskade vän, en tiger som skäms

Nu har jag bara nagra dagar kvar har och jag kanner mig ganska fardig med Valencia. Jag har varit har i tva manader och kanner att jag hunnit med det jag velat och verkligen insupit den spanska kulturen. Just nu hagrar svensk mat, nara och kara och en halsosam livsstil. Det verkar inte battre an att man kan fa formycket utav det goda. Fast det goda ar ocksa att ha en vardag som man trivs med, ett liv som man kanner sig tillfreds med och pa lang sikt sa finns den hemma i Svea. Valencia ar verkligen en fantastisk stad som erbjuder valdigt mycket, men mina nara finns inte har och det ar ju sa att  home is whee your heart is, i ett gradassigt -men ack sa underbart Sverige. Med det sa satter jag punkt har.
 
Vi ses snart! Karlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0