det finns en sida, det finns nanting jag aldrig ser, men jag vill inte veta vad, for darifran syns langtan mer.

Nu har ytterliggare en vecka gatt har i Valencia. Livet rullar pa i sakta mak med mycket strandhang, EM, Tinto de Verano och massa, massa, harligt folk! Daremot har manga fina manniskor redan lamnat paradiset i solen och nasta vecka kommer det att bli annu sorgligare, for da kommer alla att ha akt som jag larde kanna i borjan. Usch, jag ar riktigt dalig pa avsked ni vet, blir alldeles for kanslosam for mitt eget basta. A andra sidan betyder det ju bara att jag har traffat riktigt underbara vanner som gjort ett intryck pa mig och det ar ju valdigt mycket vart det ocksa. Jag har aven lart kanna en svensk tjej, Linda, som kom forra veckan. Hon skall vara har tom veckan efter mig. Det kanns tryggt att ha nagon har hela tiden. A hon ar sa himla gullig och fin! Ar glad over att jag har henne har.

I lordags var det Fiesta de San Juan pa stranden har i Valencia. Vi hade blivit varnade for att det skulle vara mycket ran och stolder, sa vi skulle halla hart i vara grejer. Det tyckte val jag var lite overdrivet, for SA mycket manniskor var det inte. Sen visade det iofs att vi varit pa lite fel sida av stranden for att det skulle vara domycket folk, haha. Fiestan gar iaf ut pa att man sitter vid varsin minibrasa à la Valborg pa stranden och dricker och myser och vid 00.00 skall man springa ut i havet och hoppa over sju vagor och onska sig nagot. Darefter skall man hoppa over minibrasan. Vet inte riktigt vad syftet med det ar, men roligt var det iaf. :-)

Denna veckan har mest bestatt av fotboll och hang, och sa lite pluggande saklart, for jag skrev en examen igar. Men jag pluggade faktiskt sa hemskt mycket till den, men i arlighetens namn sa var det mycket som repetion for min del sen det jag pluggade i Cadiz. Och som ni sakert redan har sett sa klarade jag den! SA JAVLA GOTT!!! Vet ni hur skont det kanns?! Nu far jag avancera upp en niva och ar i den nasthogsta av de som finns pa skolan fortillfallet (finns en till, men det ar inga som ar sa duktiga sa darfor halls den inte just nu). Det kanns grymt! Jag minns puckot i Cadiz som bara satt och sa "no comprendo, no comprendo" (jag fattar inte) HELA tiden! Minns att mina larare var lite bekymrade for mig, haha. Sa detta ar verkligen en egoboost!

I helgen blir det utgang i vanlig ordning, EM-final och strandhang. Kommer att bli alla tiders! Jag saknar er darhemma och jag blir glad varenda gang ni skriver till mig, det varmer och forgyller mina dagar.Karlek!

Kommentarer
Postat av: Malin Haglund

Åh det låter som du har det helt underbart! Njut av tiden i Spanien, i Sverige regnar det mest så här missar du ingenting :) Kram

2012-06-29 @ 20:15:29
Postat av: Mamma

Snart är du bäst i familjen på spanska! Längtar efter dig! Kram

2012-06-30 @ 18:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0